styleandmode.blogg.se

Hemma

Publicerad 2013-04-27 20:34:40 i Allmänt,

Godkväll, nu är jag hemma. Igår följde jag med Evelina hem efter skolan och då satte vi igång med att baka. För hon fyllde år förra fredagen så det firades idag med hennes släkt. Så fin och mysig släkt som uppskattade allt vi hade bakat. Vi bakade igår eftermiddag till kväll, och idag förmiddag till eftermiddag. Så det har varit många project igång kan jag meddela. Haft en super bra fredag-lördag hemma vid min fina vän Evelina. Ska dela med mig av alla fina bilder och bakverk här. Kramar N! 
Så underbart vacker tjej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela