styleandmode.blogg.se

Nellie tänker till...

Publicerad 2013-05-29 10:37:49 i Allmänt,

Godmorgon!
Idag började jag 8 och slutade 9:15 så jag är redan hemma. 
Jag hatar dessa dagar, de känns så värdelösa? 
Man åker till skolan för att ha en lektion och sen åker man hem igen. 
Hellre att de sätter ihop alla lektioner på 2 dagar istället för hålor så kan man vara ledig istället? 
Jaja, nu slutar vi ju snart skolan så det är ju bara att bita ihop den sista tiden nu.
Ska bli underbart med sommarlov!
Kramar N!
Är en skoltrött tjej nu, tagga 2 år kvar i skolan!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela