styleandmode.blogg.se

12/12-12

Publicerad 2012-12-12 10:59:34 i Allmänt,

Coolt datum, som aldrig mer kommer tillbaka.
Idag är det många som valt att gifta sig, är det för att det är lätt att komma ihåg datumet?
Haha, sen är det ju världensundergång idag.
IGEN, vi ska tydligen gå under hela tiden.
Jag visste inte om detta var min sista frukost, ifall vi går under idag, så jag åt en lussebulle och pepparkakor. Nyttigt?
Jajamen, idag är jag hemma igen, men måste i skolan imorgon, det jobbigaste på torsdagar är att ha spanska, men den är inställd för det är ju lucia imorgon.
Jippi, detta kommer bli en bra vecka, men tiden går för fort, redan torsdag imorgon liksom och innan vi vet ordet av helg så är det måndag igen. Så, ta vara på tiden.
 

Kommentarer

Postat av: Ffjkvvv

Publicerad 2012-12-12 15:49:22

Jordens undergång är inte idag, den 21:e :-P

Svar: Jaha, är det inte idag? haha okej, :)
Nellie Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela