styleandmode.blogg.se

15/12-12

Publicerad 2012-12-15 13:08:07 i Allmänt,

Godmorgon fina läsare!

Klockan är strax innan 13 och jag var vaken vid 9.
Min faster fyllde år på luciadagen så vi var vid henne och firde henne kl 10 imorse, jättegott med fika vilket blev min frukost haha. Var jättekul att träffa kusinerna och ja, allt var bara supermysigt.
Igår var jag ju vid min kompis Hanna och åt marängsviss samt såg på filmen LOL vilket jag redan sett, men den är ju SÅ jäkla bra så vi såg den igår.
Kramar N!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela