styleandmode.blogg.se

31/12-12

Publicerad 2012-12-31 00:07:00 i Allmänt,

Gott nytt år!!
Jag är ännu vaken, och idag är det ju nyår.
Hur ska ni fira nyår?
Jag ska fira med min familj plus en annan familj, så det kommer bli super kul.
Jag står för efterrätten och den kommer bli grymt smarrig.
Mer om nyår senare, om vad som ska ske ikväll och hur jag kommer se ut.
Nu ska jag sova, sov ganska dåligt i nättras då jag vakna vid 5 och somna om vid 8.
Måste få skönhetssömnen så att man är vacker senare idag;)
Kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela