styleandmode.blogg.se

Andra advent

Publicerad 2012-12-09 20:46:31 i Allmänt,

Söndag, vilket innebär andra advent!

I helgen har jag varit frånvarande, då jag bla varit vid min mormor och morfar.
Jag älskar att vara där, så mysigt och skönt.
Mommo är så himla duktig på allting med bakning och laga mat och ja, allt.
Jag åkte dit igår och sovde över där tills idag.
Vi myste med tänd brasa, träffade lite släkt som var över på fika och på kvällen blev det mys framför tv:n med massa gottigt. Min kära mormor fyller år på tisdag så vi firade henne lite i helgen. Det blev massa smörgåstårta och gräddtårta och allt vad det nu heter.
Så, ingen nyttig helg menmen.
I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt, myste och sov ut.
Kramar N!
(Det bästa som finns är att ha på sig ett par mjukisbyxor och gummistövlar samt utsläppt hår och se ut precis hur man än vill)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela