styleandmode.blogg.se

Dan före dopparedan

Publicerad 2012-12-23 12:55:00 i Allmänt,

Imorgon är det ÄNTLIGEN julafton!
Känns verkligen inte så, men som jag har längtat, kommer bli så mysigt ochdet bästa är ju att det är en riktig vinter i år. Det ligger ännu snö på gatorna! Härligt. Imorse satt jag och syster samt pappa upp julgranen som vi har i uterummet och sen satte jag upp min julgran på rummet. Nu är det julstämmning och mys hemma hos familjen Andersson. Kameran var ju självklart med och det blev fina bilder. Nu har jag precis duschat och ska snart göra mig iordning för kl 14 ska familjen vara hos mommo och moffa. Där ska vi fira jul med halva släkten och äta en massa julmat som duktiga mommo lagat. Hörde att det bla skulle bli revbenspjäl!!
Det är en tradition att åka till mommo & moffa dagen innan julafton och där öppnas julklappar och äts mat.
Kommer ställa in lite inlägg till er då jag är borta hela eftermiddagen.
Ha det bäst så hörs vi förmodligen senare.
Kramar N!
(bilder från imorse)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela