styleandmode.blogg.se

En del av min sommar

Publicerad 2012-12-22 15:08:00 i Allmänt,


 
En mycket gad och sommarklädd Nellie!
Ute på en härlig promenad med Hanna
En lagom solbränd brud...
Potatissoppa, en av favoriterna
Gjorde pannkakstårta för första gången, inte sådär jättegott direkt. Samma dag gick jag med min syster och våra grannar på bio och såg nya ice age. Glad tjej, bra dag!
 
Lagade ceasarsallad till familjen.
Firade min och min brors födesedag därmed första bilden, andra bilden firade vi min brors födelsedag med middag ute och tårtan på den sista bilden. Då han hade tagit körkort.
Bilder från sommarjobbet/en. Inte den jag står med bara ben utan då gjorde jag mig iordning för en til dag på jobbet. Jag jobbade på ett "hotell" där jag städade och vissa dagar hittade man lite roliga saker på jobbet som sprit. Andra dagar tog Amanda (vi jobbade på samma ställe) sönder städmoppen. Sista bilden jobbade jag i frukosten på ett annat hotell.
Bilder från mommo och moffa, bodde där nästan hela sommaren.
Mysigt!
Sen var jag ju såklart på teater, haha med Amanda. Vi vann biljetter på sommarjobbet, det bästa med teatern var att man fick mat och efterrätt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela