styleandmode.blogg.se

Fredag

Publicerad 2012-12-14 18:38:00 i Allmänt,

Ja, då var det fredagskväll igen.

Idag slutade jag kl 12 när jag egentligen skulle sluta vid 2 så, det var ganska nice.
Jobbigt att sitta och vänta men det gick bra eftersom jag umgicks med Maja så länge.
Vi spelade in massa roliga videor med musiksounds. 
Haha, det var iaf jätteroligt, vi fick en bra sista dag tsm och MÅNGA skrattanfall. 
Bästa Majsan!
Efter det gick jag på stan med min fina kompis Hanna, hon köpte lite julklappar vilket jag också kanske borde göra snart.
Nu har min familj precis beställt pizza så det blir pizza ikväll och lite mys med min familj sen ska jag även gå till Hanna och äta lite efterrätt. Haha, nej vi brukar laga mat och efterrätter tsm så jag ska dit ikväll och umgås och äta gott med henne.
Mysig fredag!
Ha det bra, vi hörs senare.
Kramar N!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela