styleandmode.blogg.se

(Godmorgon)

Publicerad 2012-12-25 13:49:58 i Allmänt,

Vaknade vid 9:30 men bli ett godmorgoninlägg för bloggen.

Ett godmorgon inlägg från en sjuk och trött tjej. 
Hosta, feber och huvudvärk så en lagom sur tjej såhär på juldagen. 
Julafton var bäst och jag var bara så glad även fast jag inte hade någon julkänsla överhuvudtaget. 
Kändes som om det var september så det känns som att julafton ännu ska vara.
Jag vann på triss igår, 50 kr och då tog jag två nya lotter och vann 50 kr igen.
Jag är nästan rik. ;)
Imorse såg jag morden i sandhamns sista avsnitt med min familj och sen läggde jag mig och läste och har i princip läst hela dagen. Spelat lite spel med min syster har jag också gjort men jag vann och hon blev sur så det var inte så kul, haha hon påstod att jag inte kunde spelet och ja..
Vi hörs senare.
Kramar N!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela