styleandmode.blogg.se

Godmorgon

Publicerad 2012-12-13 09:02:00 i Allmänt,

Kl är 9 och jag är i skolan.

Känns bra, blev ganska sen kväll igår då det inte blev någon madagaskar 3 utan 2 avsnitt av gossip girl istället. Ni märker ju hur BESATT jag är. Vi fick inte tag i en svensk undertext till madagaskar så det sög ju verkligen. Men vi ska se den i helgen istället så det blir mys. Idag är det gympa, vilket jag inte ska vara med på, eftersom jag är sjuk så jag tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg då.
Imorgon är det fredag, igen...
Hur ser er helg ut?
Min är nog ganska fullbokat, faktiskt.
Kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela