styleandmode.blogg.se

Hamilton 2

Publicerad 2012-12-11 18:51:58 i Allmänt,

Ska se Hamilton 2 med min pappa och syster nu.
Mysigt, har för mig att ettan var bra.
Så jag hoppas att denna också är bra.
Jag hatar att se filmer som inte har någon mening.
Här kommer lite bilder från idag, bla på min egengjorda adventljusstake.
Man skär bara ut siffror och bokstäver i pepparkaksdeg och sen tar du på kristyr om du vill.
Soft dag.
Den sista bilden är på min kisse, han är världens softaste katt, han chillar runt gal1.
Fast där ser han lite farlig ut, med huggtänderna ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela