styleandmode.blogg.se

Idag

Publicerad 2012-12-31 14:32:09 i Allmänt,

Godeftermiddag!

Nu börjar det närma sig lite smått kvällen.
Spännande, den kommer bli grym.
Längtar tills jag kan sätta på mig outfiten och sminka mig, fixa håret mm.
Vaknade 9:35 imorse och sen dess har jag hört på musik och fixat desserten till ikväll.
Jag tror nämnligen att den kommer bli riktigt bra och god, till och med snygg.
Men klumpig som jag är så höll jag på att tappa en hel dessert i knäet på mig själv, men jag hann fånga den.
Tur, ;) nu ska jag göra andra delen av efterrätten så vi hörs senare.
Med outfitbilder och sånt skoj.
Önskar er en bra eftermiddag tills vi syns igen.
Kramar från en GLAD Nellie!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela