styleandmode.blogg.se

Julsaker

Publicerad 2012-12-29 10:27:00 i Allmänt,

När ska man plocka ner julsaker? 
Eftersom jag tycker det är så otroligt mysigt med julbelysning och granar samt tomtar så skulle jag gärna vilja ha kvar det länge. Men är det efter nyår eller kanske innan nyår som man plockar bort allt pynt? Jag vet inte. Förra året hade jag kvar det till slutet av februari och början av mars. (HAHA) Då var mamma ganska sådär lagom trött på det. Men det känns alldeles för tidigt att ta bort julen nu. Snön smälter ute och julsakerna försvinner. Vad finns det då kvar av julen? Ingenting... Jag tänker ha kvar det till början av juni, då kanske jag har fattat att julen har varit och jag kanske har börjat bli liite trött på det. Kanske..
Är ni likadana som mig?
Crazy in  christmas things?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela