styleandmode.blogg.se

Kakaomjölk

Publicerad 2012-12-27 22:51:38 i Allmänt,

Något jag älskade för 2 år sen var oboy.
Men sen bestämde jag mig för att sluta typ med det mesta onyttiga sakerna och även oboy.
I höst hittade jag en ersättare, nämnligen kakaomjölk.
Vilket är kakao och mjölk som man värmer och sen har jag alltid i grädde (älskar ju grädde).
Ingen hitt att börja dricka det om man är van att ex dricka oboy för då smakar detta väldigt beskt.
Men om man inte är van att dricka massa sött så är detta en perfekt dryck, nu på vintern när det är kallt ute.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela