styleandmode.blogg.se

Ledsen inombords

Publicerad 2012-12-13 21:27:00 i Allmänt,

Min fina och underbara kompis Maja går sista dagen i min klass imorgon. 
Det är faktiskt väldigt jobbigt, då jag och Maja blivit väldigt bra kompisar och hon är en helt underbar, snäll, roligt och snäll, samt snäll och snäll kompis! 
Oj, det kommer bli en jobbig dag känner jag nu. 
Och oj vad jag kommer att sakna hennne! 
Maja Söderström, jag vet att du läser detta, så kan du inte bara vara kvar i min klass? För just nu så PLÅGAR du mig genom att sluta. 
Det var jättekul då jag fick reda på att vi skulle gå i samma klass eftersom vi gått i samma klass förut med, men det var ett bra tag sen. 
Men nu är det som det är, och jag vill inte riktigt inse det. 
Än en gång, jag kommer sakna dig såå mycket! 
Massor Massor Massor av kramar till dig min fina vän!
 Lycka till på din nya linje, kommer tänka på dig extra mycket på spanska lektionerna. Knytnäven kommer dyka fram många gånger nu i början, vem ska stoppa mig då? Vem ska rita mat med mig i mina skolböcker på alla tråkiga lektioner. Nej nu ska jag sluta innan jag hunnit skriva en hel bok eller två. <3
 

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2012-12-14 06:47:07

Ja usch det känns jätte jobbigt att behöva lämna dig med Nellie..:-( Kommer verkligen sakna dig massor, alltså MASSOR!!! Du är verkligen en asa bra vän!!!! Vi måste träffas varje rast och på fritiden hela tiden!!!
Åh tack så jätte mycket finis! Haha ahhh, det förstår jag!! Ja vem skall ta över det? Gud vad jag kommer att sakna dig alltså..:-(
Massor av stora bamsekramar till dig Nellie!!!!! <3 <3

Svar: Åh! MAJA!! VARJE rast ska vi träffas och verkligen hela tiden på fritiden. Ja men vem ska ta över. Efter allt roligt vi gjort. :( massor av massor stora Big bamse bamse kramar till sig Maja! <3 <3 <3
Nellie Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela