styleandmode.blogg.se

LOV

Publicerad 2012-12-21 14:37:23 i Allmänt,

JULLOV WTF!

Åh, idag har varit en fin och VÄLDIGT fin dag, den dagen vi skulle dö.
Gud vad jag har skrattat och haft roligt.
Dagen började med knytkalas och spel samt lekar med min underbara klass.
Roligt och gott, jag hade bakat en drömrulltårta vilket var jättegod och fin, alla säger att det är sås svårt att få till en fin rulltårta men det var första gången jag gjorde en igår och den blev jättebra.
Jag kanske helt enkelt bara är så grymt bra!?
Tråkigt att ni ville ha frågestund och att ni inte frågade några frågor, haha!?
Idag har jag gått på jullov, fyfanken vad skönt.
Jag ska bara mysa och njuta av ledigheten utan plugg.
Ha en bra fredagskväll!
Kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela