styleandmode.blogg.se

Lucia

Publicerad 2012-12-13 11:07:00 i Allmänt,

Men gud, det är Lucia idag.

När jag gick på högstadiet älskade jag lucia-tiden då man uppträdde och sjöng mm.
Jag älskar ju att sjunga samt spela gitarr, vilet jag gör ganska mycket nuförtiden med.
Sjunger gör jag varje dag, tränar in låtar och ja det är riktigt kul.
I luciatåget hittae man mig, som tärna, tomte och även lucia.
Nu på gymnasiet så är et nog inget luciatåg, tror jag iaf inte.
Har jag berättat att jag valde musikinriktining på min samhällskunskaplinje?
Japp, det gjorde jag. Men när jag fick reda på att man skulle sjunga upp för typ "domare" så blev jag så nervös att jag fegade ur, SÅ sur på mig själv. Jag gick och tog bort mitt val av musiklinjen, vilket jag ångrar väldigt grymt mycket idag. Tänk om jag kom in på den linjen?
Nu är det som det är, men jag tror inte så många visste om det.
Ja, som sagt Lucia idag, 13/12-12, och min faster fyller år så stort Grattis till henne. :) 
Kramar N!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela