styleandmode.blogg.se

Mellandagsrea

Publicerad 2012-12-26 18:56:35 i Allmänt,

Godkväll!
Inte blivit någon bloggning idag då jag vaknade 05:45 imorse och somnade inte om förens 07:45 och blev väckt kl 08:45 då jag skulle börja göra mig iordning för en dag på stan med mamma, syster och bror.
Men fick ett sms av min vän Vanessa när jag åt frukost och då undrade hon om vi skulle äta lunch och kolla in mellandagsrean, vilket jag tycke lät toppen. Så jag åkte med mamma in och gick med dem en halv timme sen mötte jag upp Vanessa och då gjorde vi stan, in och ut ur alla butiker minst en gång. :)
Sedan åt vi mat på H10, mysigt och supergott. Jag tog en sallad med rostade rödbetor och chevré
 som Vanessa tipsade om. Som sagt jättegott. :)
Därefter gjorde vi stan igen och sen skulle jag gå till min buss som jag trodde gick 14:35 vilket den inte gjorde då annandagen räknas som en söndag. Så fick vänta en timme, men då kollade vi lite till på stan och sen när jag väl skulle åka bussen så var den 15-20 minuter sen. Kul... ISKALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela