styleandmode.blogg.se

Min födelsedag-2012

Publicerad 2012-12-22 11:23:00 i Allmänt,

Firades med familjen på morgonen och på kvällen gick jag ut och åt med mina 2 närmaste vänner, Hanna och Amanda!
Vi åt på en riktigt mysig och fin resturang, jättegott och trevligt.
Efteråt maten så köpte vi kladdkaka samt sprutgrädde och satte oss vid hamnen. Fin utsikt!
Ja, vad har hänt här, alla vi tre är gottegrisar så det snaffsade vi i oss utan problem men det verkar nästan som att mitten var godast. Vilket den var, helt magisk och krämig. Mums! Haha!
Sen fotade vi vid havet och solnedgången, på bilden är Hanna!
Här är en glad Amanda!
Här är födelsedagsbarnet!
Vackert, perfekt avslutning på min födelsedag och en väldigt fin och bra sådan!
Trött och glad Nellie precis hemkommen efter denna braiga dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela