styleandmode.blogg.se

Mysig dag

Publicerad 2012-12-12 22:25:00 i Allmänt,

Imorgon blir det skola.

Känner mig inte pigg alls, faktiskt sjukare idag än igår men imorgon blir det skola.
Ska faktiskt bli kul, jag gillar verkligen att gå i skolan, absolut inte alla läxor och prov, det hatar jag men jag trivs verkligen i min klass och i min skola. Min klass är den bästa man kan önska sig, vill inte tänka på att vi kommer skiljas i 2:an. Men det kommer på ens tanke ganska ofta ändå. Den klass man hamnar i blir ens andra familj, man umgås 5 dagar varje vecka. Man måste trivas, det tycker jag är jätteviktigt, men jag vet att jag aldrig kommer att hamna i en sådan bra klass som jag hamnat i nu. Så jag får ta vara på tiden vi har innan vi byter.
Hoppas ni också trivs på jobbet eller i skolan.
Godnatt på er, kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela