styleandmode.blogg.se

Oj

Publicerad 2012-12-05 22:01:12 i Allmänt,

Oj, vad klockan blev mycket!

Har lagat mat och julbakat tills nu?
Lchf-pizzan blev superduper god och sen bakade jag snickerskakor som jag ska ha med mig till skolan imorgon då min klass ska sälja kakor till alla föräldrar som ska komma och se våra otroligt fina arbeten (haha).
Så dem har jag inte smakat på, men jag vet att snickerskakor, kan bara inte vara äckliga.
Samt så har jag gjort bananbudge, eller inte.
Haha, fanns inga skumbananer i affären så jag fick köra på skumtomtar.
Blev tomtefudge så alltså.
Dem är inte kalla än så jag har ställt dem ute i snön. '
Ja, vad ska jag säga?
Jag har mina ideér!!
Bilder?
Ja, det kommer en hel flock imorgon.
Godnatt, kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela