styleandmode.blogg.se

Onsdag 19/12-12

Publicerad 2012-12-19 08:07:00 i Allmänt,

Godmorgon!!
Trött tjej idag men jag slutar innan 12 då jag måste gå tidigare för att hinna med bussen hem som går 12:10 vilket är den tid jag i vanliga fall slutar. Bussen efter går inte förens 14:35 vilket är pain in the ass!
Men vi skulle bara spela spel och typ softa på engelskalektionen så jag kan nog smita iväg.
Jag klarade av att göra handruskad grädde igår, haha jag är faktiskt fett STOLT.
När jag hörde att det inte plaskade något mer och jag lyfte på locket och det var tjock, fin grädde där i så blev jag JÄTTEglad, haha. Jag tyckte nästan det var ett konstverk att tillverka egen tjock grädde utan el.
Aj, nu får jag nog sluta, men det var faktiskt coolt och det tog inte alls så lång tid som jag trodde.
Så det får nog bli fler gånger, man får ju fina armmuskler av det! ;)
Ha en bra dag!
Kramar N!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela