styleandmode.blogg.se

Shake

Publicerad 2012-12-18 21:42:13 i Allmänt,

Sitter ännu och pluggar.

Duktig och flitig tjej ikväll, inne på mitt tredje arbete och på de 2 andra har jag kommit väldigt långt på.
Det blir nog en sen natt inatt, då jag tänker försöka göra klart alla 3 arbetena.
Kommer bli tufft men det kanske jag kirrar, vi får se.
Om inte annat kommer jag vara helt död imorgon, men förhoppningsvis kanske jag ser bättre ut än vad jag känner mig. Eftersom jag ska vara uppe länge så sitter jag nu och shake:ar grädde. Alltså handruskar den all by myself. Lät ju inte sådär jättetrevligt men ni får tolka det som ni vill.
Haha, men jag vill ha varm kakaomjölk senare ikväll och visparna är i diskmaskin så jag orkar inte göra rent dem. Därför bestämde jag mig för att testa shake:a själv, ska se hur lång tid det tar.
Lär väl ha träningvärk imorgon, haha! ;)
Ha en bra kväll.
Kramar N!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela