styleandmode.blogg.se

Sjuk

Publicerad 2012-12-27 13:48:10 i Allmänt,

Trött, snorig och allmänt hängig.
Ni vet den där hemska känslan när det känns som att man har en tegelsten i båda ögonbrynen som hänger där på ett snöre. Man känner liksom att hela huvudet snart drar i golvet för att det är så tugnt. Ja, så känner jag mig nu.
Sen vet jag inte hur eller var jag ska fira nyår. HATAR att bestämma det en dag innan så jag vill bara veta nu.
Vet ni hur ni ska fira nyår?
...
Imorse såg jag eat, pray and love där Julia Roberts är huvudpersonen. Jättebra film, som varade i 2 timmar. Jag fick lite myror i brallan efter 3/4 av filmen men det gick bra. Jobbigt att sitta stilla så länge liksom. Men Julia Roberts är ju så jäkla grym skådespelare och jag älskar de filmer hon gjort.
Nu ska jag äta lite mat sen se en film till.
Kanske kan bli frisk till nyår iaf?
Kramar N!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela