styleandmode.blogg.se

Sofi Fahrman

Publicerad 2012-12-21 18:10:00 i Allmänt,

Åh Sofi Fahrman är gravid!
En chock för mig kan jag säga, jag trodde inte det var dags för henne ännu då hon är en sådan aktiv och mycket hårt arbetande kvinna. Man jag fick ett stort leende på läpparna när jag läste det.
Hon har haft en liten liten bebis i magen sen i september då hon kommer att få bebisen i maj.
Hoppas allt går som det ska!
Jag älskar bebisar och jag ÄLSKAR bebismagar!
Det finaste och häfrigaste samt mysigaste som finns.
Att man kan skapa ett sådant fantastiskt underverk!
COOLT!!
(sista bilden är inte sofi´s mage utan en annan blogg jag läser som är gravid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela