styleandmode.blogg.se

Strömavbrott

Publicerad 2012-12-15 20:59:52 i Allmänt,

Igår så skulle jag åka skidor för första gången.

Men, så blev det ju självklart inte.
Utan det blev strömavbrott så fort jag gick utanför dörren 7:07 på morgonen och sen fick jag springa till bussen, kom till bussen 7:14 och den går 7:15 så puhhh. Det var kolsvart hela vägen in till skolan och även i skolan, jättemysigt tyckte jag haha och sen mötte jag min klass i idrottshallen och då frågade idrottsläraren vem som ville åka trots strömavbrottet (strömavbrottet skulle ju inte direkt drabba oss som skulle åka skidor) och det var bara jag och några få till som ville. Så, så blev det ju inte. Utan vi satt och glodde i 2 timmar, sen kom strömmen tillbaka efter någon/några timmar och då flöt lektionerna på som vanligt igen. Men jag fick ju som sagt sluta vid 12:15.
Efter jullovet ska jag iaf få åka skidor, då vi skall göra det på idrotten (igen). :)
Nu ska jag ta fram gitarren och lira lite. 
Kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela