styleandmode.blogg.se

Tidsinlagt

Publicerad 2012-12-22 08:05:00 i Allmänt,

I somras så var jag och min fina kompis Hanna på en liten roadtrip!
Outfit, tidigt på morgonen.
Vi hittade fika, vilket vi båda älskar!
Sen fick vi för oss att titta runt på sådna ställen vi inte besökt innan, korkat men jätteroligt. På det besöket fick vi ett roligt minne för livet. Därmed började det SPÖregna, öste ner och gator var helt överforsade med vatten (genomblöt Nellie i bilden ovan), där gick vi, vi som inte visste vart vi skulle eller vart vi var, men vi hittade tillbaka. Alla sökte skydd när regnet kom men vi fortsatte att gå där på de tomma gatorna och när vi gick in i gränder så var det resturanger som var proppfulla med folk som bara asglodde på oss och pekade. Haha, fint minne!
Men vi var glada då vi hittade ett mysigt och gott matställe där de tog emot genomblöta människor, haha.
Och efter regn kommer alltid solsken men i vårt fall, efter mat kommer alltid dessert! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela