styleandmode.blogg.se

Tisdag 18/12-12

Publicerad 2012-12-18 16:37:23 i Allmänt,

Dålig uppdatering på förmiddagen.
Jag gick och la mig kl 12 igår och vaknade halv 7 och ska vara vid bussen strax efter 7.
Ganska stressad.
Men dagen har varit väldigt slapp, vi har julklappsletning i skolan.
Det vill säga, att elevrådet gömmer julklappar och sen skriver ut en ledtråd på tv-apparaterna i skolan.
Haha det är jätteroligt, har dock aldrig lyckats hittat någon.
Men mer om min letning i ett senare inlägg.
Hörs senare!
Kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela