styleandmode.blogg.se

Tredje advent

Publicerad 2012-12-16 18:28:26 i Allmänt,

Helt glömt bort att det är tredje advent idag.

Firar ni advent på något sätt?
Vi fikar med lussebullar, pepparkakor och glögg samt tända ljus.
Annars så firar vi inte det på något speciellt sätt, det gör man väl inte?
Det har varit en slappar dag idag kan jag meddela, sett film och bara varit i mina egna tankar.
Skulle plugga men glömde hälften i skolan, känner att jag är lite efter nu både i huvudet och i tidsplanen på inlämningarna. Men, det struntar jag i.
Måndag imorgon igen?
Jajamensan!!
Kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela