styleandmode.blogg.se

Vs

Publicerad 2012-12-25 14:09:19 i Allmänt,

Ikväll kl 20 är det Victoria Secret Fashion Show!!!!
Åh som jag längtat!
Jag fick ett sms av Amanda härromdagen att det skulle gå på tv på juldagen.
Visste inte det då jag slutat att kolla i tidningen efter det för att jag hade stenkoll i september-november när showen skulle gå då jag har för mig att den gick den tiden förra året men nej.
GUD vilken dröm det skulle varit att få vara med där, helt sinnes sjukt!
MEN jag ska faktiskt inte se showen ikväll, hur mycket jag än vill det. Jag ska spela in den sen ska Hanna och Amanda komma em till mig någon dag och så ska vi laga mat och se det.
Mys!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela