styleandmode.blogg.se

Aldrig mera fet

Publicerad 2012-11-15 19:10:06 i Allmänt,

Är ikväll kl 20:00 på tv3!!
Såg förra programmet, fyfan vad sjukt det är. Den tjejen gick ner över 50 kg på ett år!
Hon ska vara riktigt stolt över sig själv och hennes otroliga resa med sin viktnedgång, man kan ju inte ens tänka sig hur svårt det kan vara för henne och många fler. Ikväll är det iaf en kille som väger över 200 kg och kan inte ens stå på en vanlig våg för den tar bara 200 kg. Jag tycker så synd om honom även fast man vet att han har satt sig själv i den situationen. Men när de kämpar så otroligt hårt och går ner typ 50 kg som hon gjorde, vilken skillnad! En helt ny person. Jag gillar att se sådna program, har alltid sett på tex du är vad du äter och Anna anka (vad nu hennes program hette), mm. Det är kul att se hur dem lyckas och jag gläds så åt dem. Först i början så sitter man där med minen nere och typ ledsen pga deras situation och sen i slutet av programmet så typ glädjetårar haha!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela