styleandmode.blogg.se

Bakade

Publicerad 2012-11-10 21:28:03 i

Bakade en till kladdkaka igår för den andra gick åt så himla fort, men denna gång bytte jag ut den 85% chokladkakan till en 70% mintchokladkaka istället! Blev så mycket godare, verkligen supergott. Fast är man van att äta sött och så då är det inte gott med lchf grejer. De blir beskt då. :( Men om du är sugen på att baka en nyttigate kladdkaka så finns det ett recept på min blogg om du bläddrar ner en bit, om du vill göra den jag gjorde igår så byter du som sagt bara ut chokladerna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela