styleandmode.blogg.se

Engelska

Publicerad 2012-11-12 19:23:34 i Allmänt,

Jag tänker klara det!

Jag har idag fått bevis på min urdåliga engelska, jag förstår engelska jättebra när någon pratar men när jag ska läsa det eller tala det så går det verkligen urdåligt. Jättetråkigt eftersom engelska är typ det viktigaste språket att kunna, jag är liksom utan att överdriva bättre på spanska än vad jag är på engelska. Vilket är helt sjukt. Jag hatar när man får uppgifter i skolan om att man ska redovisa något eller prata ut för hela klassen, till och med i små grupper så hatar jag att prata engelska. Men hör på, jag var på biblioteket ikväll och lånade en bok som var på engelska såklart, så nu är det bara att sätta igång. Jag ska bli GRYM på engelska, om det så blir imorgon eller om ett år eller om 50 år, det spelar ingen roll.
Keep on working!
Så här ser jag ungefär ut när jag pluggar, men istället för att titta i luften så har jag min mobil att titta på (i)!!!
Och det här är ungefär min tjocklek på den boken jag lånade ikväll!!
 
(eller inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela