styleandmode.blogg.se

Höst

Publicerad 2012-11-01 16:26:48 i Allmänt,

Upprepar följande mening: Jag älskar hösten!
Hej, jag såg att det har kommit några fler läsare, gud så skoj! Idag har det varit en seg dag men den gick ändå ganska fort, jag kom hem nu vid 4 och jäklar vad mörkt det är ute. Var redan mörkt efter lunch där vid 12, tyckte jag! Imorgon blir det skojigheter, mer om det senare. Nu ska jag fixa lite käk till mig själv så jag får se vad det blir, Jag är väldigt sugen på pasta med någon god sås till. Egen gjord ostsås eller något sånt! Får se!
 
Ha det bra och så hörs vi sen!
Kramar N!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela