styleandmode.blogg.se

Idag

Publicerad 2012-11-14 13:52:24 i Allmänt,

Ja men jag är ganska stolt!

Hahah jag pluggade iaf en stund typ i en timme sen fick jag självklart något annat att göra som var mycket viktigare. Typ som att baka kolakakor, vilket jag blev väldigt sugen på. Andra plåten står nu inne i ugnen men ljuvligt goda kolakakor! Mumsfilibabba! ;) Hinner nog plugga en liten stund till nu sen ska jag åka in till staden för att för det första gå på utvecklingssamtal men jag ska möta upp mamma innan för en runda på stan och se om jag hittar något snyggt jag kanske kan ha på mig i helgen. ;)
Kramar N!
Mina kakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela