styleandmode.blogg.se

igår

Publicerad 2012-11-22 18:59:11 i Allmänt,

Dålig uppdatering!

Igår blev det ingen uppdatering!
Hade prov på morgonen och sen efter skolan så gick jag och gymmade och efter det så mötte jag upp en jättesaknad vän och så pratade vi massor medans vi åt middag och därefter såg vi sista filmen av twilight. Breaking dawn part 2! JÄVLAR vad bra den var, nästan så att jag fällde en tår när filmen var slut eftersom jag verkligen apgillade dessa filmer och nu var det den sista. Tråkigt. Idag har det varit skola som vanligt och jag slutade vid halv 4 så det har varit full rulle. Glad att jag inte har något att göra ikväll så det blir myskväll i sängen framför tv:n som visar massa olika bra program! :)
Återkommer!
Kramar N!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela