styleandmode.blogg.se

Igår

Publicerad 2012-11-03 18:11:13 i

Efter skolan så kom min kompis Hanna förbi så drog vi till affären och handlade till kvällens middag. Blev tacopaj med chips och grönsaker och i efterrätt blev det chokladtårta med hallon. Supergott! Efter det åkte vi då till galan som började runt 20, när vi kom dit så blev jag chockad, jättelugnt och få folk. Så det var drygt och tråkigt i början men efter en timma så drog allt igång och det började komma fler människor, så det blev mycket dansande och trängsel haha. Speciellt när artisterna sjöng. :) Kvällen blev lyckad ändå. Så det vart en riktigt bra kväll med fina människor. Kom hem vid halv 2, duschade för jag kände att jag hade ingen lust och krypa ner i sängen ofresh, åt nattmat, somnade runt 3.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela