styleandmode.blogg.se

Julen

Publicerad 2012-11-22 19:10:00 i Allmänt,

Jag är en JULMÄNNISKA!

Jag är helt kär i julen, bara tanken på att den snart är här får magen att pirra!
Jag älskar att julpynta och ha det där myset med familj och släkt.
OCH självklart julbaket och julmaten.
Jag ska börja julbaka närsom, blir nog i veckan som kommer. Sen vill jag göra iordning mitt rum för julen nu i helgen, vilket jag redan ville i september. Åh vill ha jul nu, en vit jul med massor av mystime!
Hur brukar ni fira jul?
Kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela