styleandmode.blogg.se

Kompis

Publicerad 2012-11-18 16:12:00 i Allmänt,

Hej,
Igår var min kompis Hanna här och vi hade det jättetrevligt.
Vi åt vit chokladmousse som jag hade gjort och sen hade vi twilight maraton!
Haha moussen var jättegod och sällskapet var jättekul men hon orkade däremot inte se klart alla filmerna då de blev sent. Jag såg klart 2 och en halv film och idag har jag sett 1 och en halv film! Åh vad jäkla bra dem är, FÖR bra! Jag älskar allt drama, romantik, action mm.
Perfekta filmer för mig!
På onsdag ska jag gå och se part 2 med en fin och efterlängtad kompis!
Mer om det senare i veckan!
Kramar N!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela