styleandmode.blogg.se

Min dag

Publicerad 2012-11-06 19:52:00 i

Dagen har varit på topp! Jättebra förutom att jag varit så grymt trött? jag höll på att somna på svenskan i skolan idag. Inte likt mig, så ska försöka dyka ner i sängen vilken sekund som helst nu så jag får vila ut. Det behövs. Men iaf, så frågade min kompis Vanessa om jag ville följa med henne hem efter skolan idag. Så självklart! Vi hade jättemysigt och trevligt och jag blev mycket piggare av henne. Hon ger en helt klart mycket energi, en jättebra kompis! Vi lagade bland annat mat, chevrè sallad kan man kanske kalla det. Vanessas och Nellies supergoda chevrè sallad. Jag kom hem nyss så jag hoppade in i duschen och kom ut fresch. :) (förlåt för dålig uppdatering idag). Kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela