styleandmode.blogg.se

Naglar

Publicerad 2012-11-07 18:42:16 i

Igår när jag var hos Vanessa så blev det nagelmålning, för både vi behövde de men ingen orkade göra det eller så kom det annat i vägen så då bestämde vi att vi skulle göra det tsm. Dem blev jätteballa, vi skulle egentligen ha vitt men vi hittade inte det så jag tog glittrigt och Vanessa tog svart sen tog vi vanligt salt (say what), japp salt och sen genomskinligt uppepå.
















Gör så här: måla på det nagellack du tkr är fint, låt INTE torka utan ta direkt på salt och därefter låt torka. Sen tar du på ett genomskinligt lack. Klart. Snyggt och simpelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela