styleandmode.blogg.se

Onsdag 14/11-12

Publicerad 2012-11-14 11:29:39 i Allmänt,

Godförmiddag alla läsare!

Jag är hemma idag med men imorgon ska jag till skolan! Punkt slut, man vill inte komma efter för mycket det blir bara jobbigt i slutändan. Jag kunde verkligen inte somna igår, jag somna runt 3 någongång! När jag hade sett klart American pie så såg jag ett gossip girl avsnitt och efter det runt 12 någongång så skulle jag sova men jag var klarvaken. Jättekonstigt haha, så jag gick upp och åt lite frukost vid 1. ;) Vaknade kl 9 imorse, jaja jag har ju iaf sovit 6 timmar inatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela