styleandmode.blogg.se

Sjuk

Publicerad 2012-11-10 20:50:53 i

Dagen har varit smockad med saker att göra, tex sovit och sen tagit det lugnt, sett film. Haha nej men det har jag gjort idag, nu ikväll har jag lagat mat till min familj i 1-2 timmar så det har varit fullrulle nu mot kvällskvisten iaf. Det blev sallad med massor av gott i. En lyxsallad à la Nellie! Jättegott var det, :). Jag skulle egentligen visa bilder på en sak som jag köpte i torsdags men har inte kunnat fota det idag. Ledsen för det, kommer kanske upp bilder imorgon då istället. Nu har jag gått och blivit sjuk, imorse mådde jag toppen men med hela dagen, efter varje timme har jag bara mått sämre och sämre. Har nog åkt på halsflus eller något virus i halsen. Aj vad ont det gör! Faaan också, hatar att vara sjuk. Imorgon blir det en ny upplevelse, om jag inte blir ännu sjukare. Kramar N! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela