styleandmode.blogg.se

Söndagen 25/11-12

Publicerad 2012-11-25 08:00:00 i Allmänt,

Nu hoppas jag på att jag ännu ligger och sover.

Om jag någonsin somnade igår efter två skräckfilmer så hoppas jag som sagt att jag sover nu.
Jag gjorde ett tidsinlagt inlägg till er så ni slipper vänta på att jag ska vakna.
En ny dag = nya möjligheter
Fint citat tycker jag.
Ja, vad ska hända idag? Jag har bestämt att jag ska laga en supergod brunch och sen blir det väl att softa lite och tycka lite synd om sig själv för att det är skola imorgon och kl 20 ikväll så är det ju solsidan som man inte får missa. Så ser ungefär min dag ut, vem vet? Det kan ju till och med hända något spännande och roligt som inte var planerat. Hoppas på det!
Hörs när jag vaknat!
Kramar N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela