styleandmode.blogg.se

Stockholms Attitude

Publicerad 2012-11-24 13:50:00 i Mode,

Åh!

Idag börjar Stockholms Attitude skönhetsmässa och jag skulle egentligen vara där tillsammans med en fin vän.
Men det blev ändrade planer ganska nydligen så det blev inte av.
Jättetråkigt då det skulle varit superkul att få gå på mässan.
För dem som inte vet vad Stockholms Attitude är: ATTITUDE-STHLM är nordens största publika mässa för mode och skönhet och den enda internationella mötesplatsen i Skandinavien, dit designers, trendsättare och branschfolk från hela världen söker sig för att visa upp och ta del av det senaste inom mode, skönhet och kommande trender.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela