styleandmode.blogg.se

Besökrekord

Publicerad 2013-04-21 22:51:00 i Allmänt,

Hade besökrekord igår, vilket gjorde mig SÅ hypad och glad, samt som fick mig att tänka. Jag vill detta. Skapa en blogg som inspirerar många.  En blogg som man blir glad av när man kickar in på och som man har suget efter att kolla på. Jag ska göra detta. Jag tänker lägga ner ännu mer tid på bloggen och skiva ännu mer inlägg som jag tycker är nödvändiga. Hoppas ni kan ge mig råd om vad jag kan blogga om, vad ni vill ha recept på eller vad ni vill ha tips på. Kommentera, jag älskar kommentarer. Kommentarer gör det roligare för mig att fortsätta blogga. Det ger mig energi. Jag vill bara tacka er för att ni tog mig upp på en ny siffra i besökstatistiken och jag hoppas att ni fortsätter kolla in här. Kramar N!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela