styleandmode.blogg.se

DU måste se

Publicerad 2013-04-21 17:13:00 i Allmänt,

Denna video gör mig arg, ledsen, besviken, glad och rädd. 
Det enda som gör mig glad är att det finns hopp. 
Även fast jag förknippar cancer med döden, och inte att man överlever.
Det som gör mig ledsen förstår ni efter ni sett denna film. 
Jag hatar den, eftersom cancer exsisterar.
Jag kommer ihåg när jag såg videon första gången, oj vad jag grät. 
Cancer ligger en så nära, utan att man kan förstå det. 
För mig känns det som att nästan alla drabbas av cancer.
Jag "kände" en som dog av det och 2 i min släkt har både varit och är drabbade. 
En dag kanske du möts av att någon i din släkt eller någon av dina vänner drabbas av just cancer.
Kom ihåg... DU är INTE ensam. 
Kärlek till er. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela