styleandmode.blogg.se

Finaste

Publicerad 2013-04-19 16:07:54 i Allmänt,

Idag är det ingen vanlig dag. Idag fyller finaste Evelina år. GRATTIS BÄSTA! Jag och Evelina blev kompisar nu i ettan, och jag tackar gud för att vi träffades. Hur underbar och fantastisk tjej som helst. Har hur roligt som helst med henne. Ni vet sådär roligt så att man tror att man ska få magrutor pga allt skratt. Jag hoppas du får en underbar dag och kväll. Sen får vi fira dig ordentligt när du kommer hem. Saknar dig SÅ mycket! Love u! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela