styleandmode.blogg.se

I fredags

Publicerad 2013-04-14 12:59:00 i Allmänt,

Hej, nu är jag hemma igen. Berättar om min fina helg hos mommo i ett annat inlägg. Nu ska jag berätta om min fredag med Evelina. Vi möttes upp i skolan, sedan bar det av mot stan där vi kollade på kläder och även köpte. Visar i ett annat inlägg. Jag var lite borta i början av stanturen, var så hungrig. Men sen gick vi in på coop och köpte mannarisifrutti till mig, då var jag lycklig igen. Haha, sen var vi hemma vid Evelina och bakade samt planerade hennes födelsedag. Ska bli jätteroligt! Vi åt upp halva smeten av kakorna så vi var proppmätta och orkade inte äta några kakor. Smarta! Vi gick därefter ner till Kanjanas (thairestaurang) en mycket märklig restaurang men helt klart den godaste maten. Vi beställde in en hel meny för 2 som vi smaskade på. Det var nästan de godaste jag ätit i hela mitt liv. For real! Helt sjukt gott. Sen skrattade vi så man nästan fick krampar i magen, sådna vänner ska man ta vara på.  
Så för att sammanfatta denna fredag med min fina kompis: den var helt underbar!
Haha, se fiskarna bakom Evelina, dem var så jättekonstiga. Kunde inte sluta att kolla på dem. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-14 13:16:04

Vad mysigt de lät! Kan du inte visa vad du köpte? :)

Svar: Visst gjorde det! Det var väldigt mysigt. :) Absolut kommer upp i ett inlägg snart! :) kram
Nellie Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie Andersson

Jag är en mat och bakgalen tjej på snart 17 somrar som nästan jämt är glad. Jag älskar att att få andra att le och skratta. Något som ligger mig varmt om hjärtat är mode, spela gitarr och sjunga. Här kommer jag bjuda på recept, inspiration och min vardag. Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela